Julstämning- Drömmer sig tillbaka till Lycksele, Lappland

Tänkte bara passa på och önskar er alla en fin andra advent, och ge er lite julstämning med en tillbakablick till Lappland.:
Nu är det nämligen redan över två år sedan jag och min vän Maria har varit i Lappland. Och nu när det är vinter igen och det började snöa och julen börjar närma sig, då drömmer man sig ännu lättare tillbaka! Det var så underbart där, det är nästan obeskrivligt !! Familjen och hundarna som vi fick lära känna där i Lycksele är så så mysiga och fina och det är helt annorlunda att bo där mitt i naturen!

Jag är så tacksam att jag fick chansen att uppleva detta och kommer nog aldrig glömma det vi upplevde där med dem tillsammans! Det kommer alltid vara en fint och viktigt minne för oss ! Jag hoppas att Maria och jag kan snart åka tillbaka till ,,Winterwonderlandet'' ;)

Men låt bildarna tala för sig själva :  

 

Kommentar schreiben

Kommentare: 0

Johanna Hanson
Email:
Jkmhanson22@gmail.com

Stockholm
Hamburg

 Signabour

Philosophy
Psychology

Poetry